اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۴۸۴۰

افراسیابی: باید بحث سهمیه آسیایی می‌کردیم

افراسیابی: باید بحث سهمیه آسیایی می‌کردیم
هافبک پدیده معتقد است شرایط باشگاه پدیده موجب شد تا این تیم به جای سهمیه آسیایی در فکر بقا در لیگ برتر باشد.
۲۱:۴۰ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
وانانیوز|

 سالار افراسیابی پس از برد پدیده مقابل نفت در جمع خبرنگاران گفت: مسابقه خوبی انجام شد و تیم ما سوار بازی بود؛ با احترامی که برای تیم حریف قائل هستم ولی خودمان کار را برای خودمان سخت کردیم وگرنه می‌توانستیم راحت‌تر ببریم؛ در شروع نیمه دوم کمی توپ و میدان را دادیم اما خدا را شکر به پیروزی رسیدیم و شرایط بهتری در جدول پیدا کردیم.

 

او در خصوص تعویض‌اش و ناراحتی‌ای که داشت، ابراز کرد: خدا را شکر میلاد کمندانی آمد و گل هم زد؛ باید ببینیم کادر فنی چه تصمیمی می‌گیرد؛ مهم برد تیم است.

هافبک پدیده اضافه کرد: متاسفانه الان جایگاه ما این است وگرنه باید بحث گرفتن سهمیه آسیایی داشتیم ولی اتفاقاتی در تیم افتاد که راجع به ماندن حرف می‌زنیم؛ ان شاالله سال آینده با قدرت و مثل اول فصل که شروع کردیم، کار کنیم؛ امسال اتفاقاتی شد که فنی نبود، امیدوارم سال بعد شرایط بهتر باشد.

 

افراسیابی پیرامون اینکه بازی بعد آنها با سیاه جامگان و احتمال اینکه این تیم برابر آنها نمایش خوبی ارائه ندهد و بقای پدیده را قطعی کند، گفت: خودم 6 سال در سیاه جامگان بودم و می‌دانم مقابل ما محکم بازی می‌کنند؛ مطمئنم آنها در بازی با ما محکم‌تر از همیشه ظاهر خواهند شد.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین